CITADEL EFORIE S.R.L, administrator al COMPLEXULUI BOUTIQUE CITADEL*****, cu sediul social in Strada Marii, Nr. 48 , etaj. P, Ap. 1 , Eforie Sud, Judetul Constanta, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J13/154/2018, CUI 38729580 in calitate de proprietar al website-ului www.citadeleforie.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui website, precum si Termenii si conditiile de utilizare, fara nici un fel de notificare prealabila.

  1. Acceptul

Acest acord stabilește folosirea de către dumneavoastră a site-ului de internet localizat la adresa www.citadeleforie.ro (denumit in continuare “site”) si că sunteți de acord cu furnizarea datelor cu caracter personal și înțelegeți că serviciile hoteliere si de turism nu pot fi prestate fără furnizarea datelor personale solicitate. Va rugăm să citiți cu atenție termenii si condițiile de folosire prezentate mai jos înainte de a folosi sau de a obține orice material, produse sau servicii prin intermediul site-ului www.citadeleforie.ro.

2 . Inregistrarea datelor

CITADEL EFORIE S.R.L prelucrează datele furnizate de dumneavoastră in vederea:

  • prestării serviciilor hoteliere și de turism;
  • efectuării de rezervări prin sistemele de rezervare online sau offline utilizate de Societate;
  • completării fișei de cazare și la efectuarea formalităților de plată;
  • transmiterii/recepționării de oferte de publicitate și marketing;
  • realizării unui interes legitim al societății sau al terțului căruia ii sunt dezvăluite datele pentru care v-ați dat consimțământul in momentul accesării serviciului.
  1. Utilizarea datelor

CITADEL EFORIE S.R.L. administrează și utilizează datele personale primite in conformitate cu dispozițiile legislației în vigoare. Orice date financiare colectate sunt folosite exclusiv pentru prelucrarea plaților autorizate prin serviciul de rezervări online.

Folosind proceduri interne stricte bazate pe reglementările Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date , cu completarile si modificarile ulterioare , avem grijă ca datele cu caracter personal colectate să nu fie folosite în alte scopuri decât cele pentru care v-ați dat consimțământul.

Datele nu vor fi dezvăluite nimănui, cu excepția organelor abilitate pe bază de cerere scrisă, în conformitate cu legislația în vigoare.

  1. Reguli de cazare

Dorinta noastra este sa va oferim o experienta de neuitat in Complexul Boutique Citadel stabilind o serie de reguli , de care va rugam , in mod respectuos , sa tineti cont.

Tarifele sunt in Euro si includ serviciile de cazare si TVA.

Oferta tarifara comunicata este calculata pentru 3 adulti, sau 2 adulti si 2 copii (cu varsta pana in 16 ani).

Check-in 16:00 – 20:00.

Check-out 10:00 – 12:00.

Early check-in :

  • 30 euro si este oferit doar in functie de disponibilitate.

Late check-out :

  • 50% din tariful de cazare pana in orele 18:00
  • 100% din tariful de cazare dupa orele 18:00
  • Politica de anulare a rezervarii : orice anulare de rezervare se va face contactand serviciul de rezervari prin e-mail.Complexul Boutique Citadel va accepta numai anularile facute cu 30 de zile inainte de check-in.
  • Tarifele difera in functie de perioada de cazare. Tarifele sunt in euro si se calculează la cursul BNR din ziua sosirii.
  • Acceptam vouchere de vacanta.
  • Anuntarea intentiei de prelungire a sejurului se va face cu 24 h in prealabil , posibilitatea prelungirii acestuia fiind conditionata de disponibilitatea apartamentelor
  • Modalitati de plata: plata numerar( RON) , carti de credit ( Visa , Mastercard, Maestro ) , transfer bancar, tichete de vacanta.
  • Complexul hotelier beneficiaza de parcare private, in limita disponibilitatii.
  • gatitul in apartament si fumatul sunt strict interzise cu exceptia spatiilor special amenajate : terasa ( taxa penalizare fumat si gatit – 100 eur/zi);

5.Legea aplicabila. Rezolvarea litigiilor

Legea aplicabila este legea romana . Orice neintelegere in legatura cu executarea acestor Termeni si Conditii va fi rezolvata pe cale amiabila . Daca o astfel de rezolvare nu este posibila litigiul va fi inaintat spre solutionare instantelor judecatoresti.

 

DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR HOTELULUI

Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice din hotel asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii, finisajului sau oricarui accesoriu prin actul produs de sine, invitatii sai, subcontractori sau musafiri.

Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi obervate dupa plecarea oaspetelui (fara ca acesta sa fi anuntat hotelul in prealabil), hotelul isi rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxand cardul de credit al oaspetelui, oferit drept garantie.

Hotelul isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit de catre oaspete din hotel. Taxa va acoperi toate costurile de inlocuire a obiectului disparut.

Hotelul isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze si care deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).

Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenit hotelului in urma actiunii lor, si pot fi indrumati sa paraseasca hotelul.

In situatia in care se observa aceste prejudicii dupa decazarea oaspetelui, acestuia ii va fi retrasa suma de bani de pe cardul de credit furnizat pentru garantare.

OBIECTE PIERDUTE/UITATE

In situatia in care personalul hotelului gaseste un obiect personal pierdut sau uitat de catre oaspete, hotelul va pastra acel obiect timp de maxim 3 (trei) luni de la data de plecare a oaspetelui, timp dupa care hotelul va trata acel obiect la discretia proprie.

COMPORTAMENTUL

Hotelul isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul hotelului.

In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, hotelul poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.

Hotelul nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Hotelul isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.

Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul de cazare (check in), in timpul sederii sau in ziua de decazare (check out). Hotelul este indreptatit sa anuleze imediat rezervarea si sa efectueze expulzarea din camera si incinta proprie fara a oferi nico compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.

FARA DISCRIMINARI

Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar managerul hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in hotel.

ANIMALE DE COMPANIE

Animalele de companie nu sunt permise in cadrul hotelului.

POLITICA DE NEFUMATORI

Fumatul de este strict interzis in toate apartamentele,cu exceptia spatiilor publice din exteriorul hotelului, in zona special destinata.

O taxa de curatare speciala va fi aplicata in situatia fumatului sau folosirii de orice fel de droguri sau substante narcotice si/sau psihotrope. In cazul in care se va incalca interdictia de fumat cat si cea de folosire de substante narcotice si/sau psihotrope oriunde in interior, hotelul va percepe o taxa de curatare de 100 euro /zi.

PARERI, SUGESTII & RECLAMAȚII

Suntem bucuroși să primim informațiile dvs., pe care sunteți de acord că Boutique Citadel le poate utiliza gratuit pentru a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și pentru orice scop, inclusiv opiniile, recomandările și experientele dumneavostra . Vă asigurăm că suntem foarte deschisi si doritori sa solutionam orice reclamație/sugestie cu privire la rezervări, anulări, restituiri solicitate etc. dacă reclamația a fost primită în termen de maxim 3 zile de la producerea evenimentului care a dat naștere reclamației/sugestiei.

În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la hotel, acesta trebuie să îl aducă la cunoștința personalului hotelului cât mai curând posibil pentru a permite managerului hotelului să se ocupe de această problemă pe durata șederii dvs.